Holdundervisning

Holdtyper der undervises i:

Disse hold ligger typisk mellem kl. 7-9 om morgenen
På dette hold vækker vi stille og roligt kroppen.
Vi laver smidiggørende samt styrkende øvelser. Vi bringer åndedrættet med ind i yogatræningen, så din opmærksomhed øges på dig og din krop.
Vi afslutter med fuldstændig afslapning under dybdeafspændingen.
Ved blanding af øvelser og åndedrætstræning skabes der balance i sindet og i kroppen.
Du vil både som begynder såvel som øvet opnå større velvære fysik som psykisk.
Du vil få et indgående kendskab til yoga’en og dens gavnlige afstressende virkning på muskler og led.
Mandeyoga er kun for mænd.
Gennem smidiggørende og styrkende øvelser og stræk, smører vi led og sætter gang i blodcirkulation i alle musklerne.
Der fokuseres på åndedrættet og du lærer at trække vejret ordentligt og samtidig skabe bedre koncentration, bedre fokus, øget velvære og indre styrke såvel som fysisk styrke.
Vi laver simple øvelser og går i detaljer for stille og roligt at lærer yogaen at kende, inden vi langsomt bygger mere på.
Der vil være masser af udfordring og opmuntring og glæde.
Disse hold ligger typisk mellem kl 20-22 om aftenen
Meditativ aftenyoga er en blanding af blide forløsende yogastillinger og mindfulnessøvelser. Åndedrætsøvelser der stilner nervesystemet ovenpå en lang dag og gør krop og sind klar til en god nats søvn.
Der vil være små meditationer og dybdeafspændinger.
På disse hold laver vi styrkende flows med fokus på åndedrættet.
Flows der typisk er bygget op omkring solhilsen.
Yogastillinger der bliver sat sammen med åndedrættet og som flyder sammen i enten korte eller lange flows.
Vi laver åndedrætsøvelser. Og opbygger mindfulness.
Og så slutter vi altid af med en skøn dybdeafspænding.

Yoga skaber balance